Saturday 31 May 2014

SET KANAK-KANAK

  Assalamualaikum..Diha kat sini nak cerita pasal set kanak-kanak yg diminati ramai ibu-ibu diluar sana...ibu - ibu pasti banyak ingin tahu ten tang set ini kan?? Macam yg kita tahu shaklee ni ada banyak sangat set khas until tujuan apasaja..contoh set hamil,set kecantikan dan banyak lagi..tapi hari ini diha nak fokus kepada set kanak-kanak..

Supplement shaklee tidak memudaratkan kesihatan kanak-kanak kerana 100% semulajadi, tidak mengadungi perasa, pewarna, dan pengawet tiruan serta telah diuji dengan lebih 80,000 ujian termasuk ujian klinikal. Dan yang paling penting produk shaklee diuji ke atas manusia sahaja. Shaklee tidak menggunakan sebarang jenis haiwan dalam uji kaji mereka.Set kesihatan kanak-kanak shaklee yang membantu melengkapkan dan meningkatkan sistem imun...

Set ini sesuai untuk bayi seawall 12 bulan...

Dalam set ini Ade 3 benda..

MEALSHAKE + OMEGA + VITAMIN CHEWABLE

ramai kini ibu bapa sering mengadu anaknya xsuka makan lah, sering demam lah, alergik kulit, anak sembelit lah...susah hati kan klu anak-anak ada masalah macam ni kan..
Tapi lepas cuba set kanak-kanak ni memang semua ibu-ibu berpuas hati..siap berterima kasih banyak sebab kenalkan nya produk shaklee yang terbaik ni..siap order banyak terus buat stock katanya..jimat sikit..



Meal shake ~ adalah hidangan lengkap untuk tubuh badan manusia..diperbuat daripada bah an semulajadi , buah- buahan , sayuran, kacang soya , lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain..mealshake dihasilkan until semi a golongan tidak kira bayi , pelajar , ibu mengandung , orang sakit, para atlet , warga emas dan sebagainya. Jika tercari- cari sarapan yang berkhasiat meal shake adalah pilihan yang tepat..

Omega ~ omega shaklee in special sikit sebab dia dalam bentuk gel capsule..kalau anak masih kecil boleh cucuk kan capsule tu dan titiskan dalam susu atau makanan dia.Kalau anak dah besar sikit boleh suruh dia kunyah he terus..omega men anti meningkatkan sistem imuniti badan agar anak kekal cergas Dan sihat..turut mampu mengatasi masalah asthma ,batuk dan selesema.

Vita - c chewable ~ boleh meningkatkan penyerapan zat besi dari sumber bukan daging , sesuai untuk kanak-kanak mahupun dewasa yang sukar menelan tablet..membantu mengekalkan pertahanan semulajadi..



 sememangnya set ni sangat baik untuk kanak-kanak..
cepat dapatkan sekarang untuk anak-anak kesayangan anda..

Ini beberape testimoni pengguna yang menggunakan set kanak-kanak.…



fb : mardiha ayub
014-5112287

No comments:

Post a Comment