Wednesday 8 October 2014

Suplemen vs Kecantikan

  Assalamualaikum..hari ini baru berkesempatan nak update blog..lama betul diha menyepi yee..sibuk raya sakan...hehe...alhamdulillah dapat lagi bersua di blog ini..terima kasih pada yang sudi kunjung blog diha ni..hari ni diha nak cerita pasal suplemen dan kecantikan..mmg ianya berkait rapat dalam kehidupan sekarang..dan amat lah penting dalam kita menjalani kehidupan yang penuh dengan penyakit.

haa...mmg suplemen penting untuk tubuh badan yang sihat dan cergas, tapi ramai sekarang yang tidak mementingkan kesihatan dalaman mahupun luaran..lelaki dan wanita amatlah memerlukan suplemen kerana sistem tubuh badan manusia tidak mengandungi zat dan kalsium yg mencukupi..

ramai dikalangan kita yang tidak ada kesedaran lagi pasal pentingnya suplemen..dan ramai jugak yang anti - suplemen katanya suplemen tu ubat...sekarang ni diha nak jelaskan suplemen itu bukan ubat ianya MAKANAN TAMBAHAN yang berfungsi dlm banadn kita utk memenuhi zat-zat vitamin yang tidak mencukupi.

ada jugak yang jumpa diha bagitahu " tak bahaya k makan suplemen banyak-banyak"?? diha jawab..apa yang nak bayanya..tu kan MAKANAN TAMBAHAN BUKAN UBAT ... ubat memang banyak kesannya..

haa..ni diha nak tunjuk suplemen yang diha makan untuk cantik dan sihat..
ni dia..esp shaklee untuk keluarga diha..semua boleh minum...




set kecantikkan shaklee



BERMINAT NAK MENCUBA??
WASSAP/SMS
014-5112287

JOM SIHAT BERSAMA SHAKLEE...!!!

No comments:

Post a Comment